Singurătatea Nopților De Toamnă…

Se scutură de ploaie norii, lovind cu sete înspre fereastră,
Stau lângă geam așteptând zorii, aștept lumina să-mi zâmbească,
Privind ibricul calm cum fierbe amarul unei apei brune,
Dar nu e nimeni să mă întrebe de ce păcate plâng anume.

Da, te-am iubit și a fost frumos, când adormeam cu tine-n gânduri,
Când toate aveau un singur rost, în zori, mi te pictam în rânduri.
Când îmi zâmbeai, tot cerul gri se inunda în alb-albastru,
Pe chipul Toamnei cenușii sculptat în vrăji de Zoroastru.

De ce citesc când vreau a scrie, de ce penița mi-e povară,
De ce chitara nu-mi mai știe acele versuri de astă-vară…
O unduire fără formă, ce în vise parcă îmi vinde gândul,
Iar inima bifează o normă, un nume ce-și așteaptă rândul.

Acum trag singur de o țigară, în aprig tumult de furtună,
Aștept cuvintele s-apară privind mai sus, spre cer, spre Lună,
Dar nu-i nimic, doar vânt și ploaie, și veșnica lor simfonie,
În acordajul lor empatic ce nasc nocturn, melancolie.

Da, te-am iubit, dând calm citire cuvintelor scrise pe suflet,
Firul poveștii, prea subțire, s-a frânt sub glasul unui vuiet…
Și te-ai topit că o zăpadă ce a venit când n-avea vreme,
Citind poveștile din stradă în jumătăți ce par eterne.

Străini pe care aș vrea să-i știi, pășesc umil în spațiul feeric,
Când ziua se îmbracă în gri, iar noaptea doar în întuneric,
M-așez tăcut lângă fereastră în compania unei Ploi,
Și-i povestesc Povestea Noastră ca ea să plângă pentru noi.

 

giovannamarianastasi_la-cura-delle-emozioni-nelle-crisi-di-solitudine_

25 de gânduri despre &8222;Singurătatea Nopților De Toamnă…&8221;

Lasă un răspuns

