Poeme Necenzurate (1)

Cuvinte înlănțuite…

Ai adormit lăsând tăcerii oglinda întunecimii goale,
Un scaun șchiop și o măsuță, și în fereastră, o lumânare.
Ai adormit luând cu tine, frântura unui murmur surd,
Și tremurul ce-mi poartă mâna spre patosul adânc și crud…

Șoptit visezi Litere mute, în aspra Limbă a Uitării,
Lumina pare să te-asculte în dansul turc al lumânării,
Grăbindu-mă  să aștern cuvinte în ochii reci pe-un chip de ceară,
Voi fi din nou cel care minte, vei fi din nou cea care zbiară.

Îmi ceri culori pe albul vieții, în rânduri scrise ordonat,
Dar primul ceas al dimineții, revarsă doar un vers blurat,
Penița zgârie cuvântul, nasc profunzimi, cad în non-sens,
Când șoaptele se duc cu vântul dând inimii un puls intens.

N-ai cum să-mi suferi neființa, nici negrul umbrei din perete,
Oftându-mi singură penița, îngroapă versuri în regrete,
Îneacă murmurul din vise în ton albastru de cerneală,
Și toate cele ce-Ți sunt scrise te înlănțuie în mahmureală.

Nu scriu în Roșu, n-am slove-n Verde, nici Fericiri nu știu a scrie,
În umbra nopții ce se pierde, nu ți-am ascuns vreo poezie…
Ți-am adunat șir de cuvinte, împerecheate între rânduri,
Cele mai multe vor să alinte, cele puține cad pe gânduri…

Împărtășim aceleași doruri, dar din priviri le diferim,
Tu Tot, din ochi, eu dintre nouri, uitarăm să ne mai iubim.
Păstrăm doar albul din hârtie, ne aruncăm cuvinte mute,
Fără amor în poezie și fără inimi să le cânte.

Pe masă fumegă o țigară, pe scaun rabdă un trup greoi,
În iz albastru de cerneală, cuvintele stau între noi.
Ai adormit luându-mi visul, lăsându-mi Noaptea fără Lună,
Tăcerea Stelelor și scrisul… Eu, contemplație nocturnă…

surreal-photos

7 gânduri despre &8222;Poeme Necenzurate (1)&8221;

Lasă un răspuns

