Înger…(demonic!)

De ce m-ascund în întuneric,
De ce mi-e frică de lumină?
Sunt eu un înger luciferic
Sau doar un demon ce suspină…?

Tu… Înger bun cu ochi de drac
mă-mpingi cu gândul spre păcat,
Încerc să uit parfumul tău,
Zâmbind te văd şi-mi pare rău

Că prost am fost, şi nu o dată
Şi am crezut că eşti din piatră
Orbit de duhurile rele
Am stat cu mintea-n nori la stele

Şi n-am crezut că îmi poţi da
Un loc al meu în viaţa ta
Acum te duci şi uiţi de mine
Prin locuri sumbre şi străine

Mă laşi să ard necontenit,
În iadul meu, neliniştit,
Pierdut de dulcea ta privire
Acum sunt doar o amintire

Pierdut în cufărul uitării,
Un fir de praf în apa mării,
Sortit să rabd, ce suferinţă…
Eu nu sunt om, nu sunt fiinţă…

 



3 gânduri despre &8222;Înger…(demonic!)&8221;

Lasă un răspuns

