Din răutate…

 

Doi ochi vioi, aprinşi de ură
Mă privesc acum, turbat
Ce ai visat a fost o glumă,
Tiptil, discret, i-am sugerat…

Nu mă-ntreba de ce-am făcut-o.
Întreabă-mă ce-am câştigat
Tu ai fost om, eu am fost brută,
De-ncredere am profitat.

Şi am făcut ce-am vrut cu tine
Şi-n slăvi de-am vrut te-am ridicat,
Dar ce-a fost bun n-a fost şi bine
Şi jocul brusc s-a terminat.

Eu râd, tu plângi şi-ţi verşi amarul
Şi-aici nu-i nimeni să ţi-l şteargă
Acum când s-a umplut paharul,
Am năruit o lume întreagă

Lasă un răspuns

