Am fost si eu pe-aici candva

 

Privesc adânc în ochii tăi,
Acum sunt blânzi, au fost şi răi
Şi-au adunat furtuni, lumină
Azi strălucesc, mâine suspină

Şi strâng puternic palma ta,
Ieri ce lovea azi mângăia
În tremur dulce de căldură.
A adunat iubiri şi ură.

Şi simt adesea cum se frâng
În sărutare când le strâng
Dulceaţa lor a prins în noi
Mireasm-a două buze moi.

Am adormit stând să aştept
Bătrânul ticăit în piept
Ce îmi cânta dragostea ta…
Am fost şi eu pe-aici, cândva…

 

Un gând despre &8222;Am fost si eu pe-aici candva&8221;

Lasă un răspuns

