Femeia


N-am ochi să mai închid, când somnul bate neinvitat la uşă
Ast
ăzi vreau să mă gândesc la tine, iar acum să te visez…
De ce nu m
ă chemi?
Arat
ă-mi poarta deschisă a inimii tale…
Arat
ă-mi drumul poleit cu lacrimile fericirii tale…
Eu sunt un orb ce p
ăşeşte în urma bastonului său…
Nu pot fi mai bun, nu pot fi mai r
ău…
Nu pot fi decât o umbr
ă în căutarea disperată a luminii…
Si atunci…
Atunci voi muri….
Cine-
şi va mai aduce aminte de mine,
în clipa în care voi rena
şte strălucitor şi puternic, găsindu-te pe tine…
Spune-mi, cine-
şi va mai aminti c-am fost odată o umbră moartă,în drumul fericirii…
C-am fost un suflet p
ărăsit şi uitat în lumea ştearsă a nefiinţei…
C-am fost amar din lacrimi
şi dulce din patimi…
Cine-
şi va mai aminti?
Am fost odat
ă copil şi am iubit…
Am iubit lumina, am iubit via
ţa, am iubit frumosul şi am iubit femeia…
Femeia, acest miracol care te împline
şte,
ş
tergând cu un burete toată fiinţa din tine…
Femeia, rodul iubirii ancestrale f
ăcătoare de viaţă
Am iubit femeia
şi i-am dat în dar fiinţa mea să o păstreze.
Dar într-o zi, ea n-a mai vrut s
ă mă izbăvească, lăsând din mine o umbră
O umbr
ă părăsită într-un loc neştiut de nimeni…
Aici am murit
şi am renăscut.
Aici am luat-o de la cap
ăt.
Aici am descoperit c
ă EU exist…
Aici am aflat de ce exist EU!
Noaptea s-a luminat
şi ziua a venit pentru prima oară în viaţă
Ş
tiam secretul acum…
Femeia… alt trup, al
ţi ochi, alt suflet… dar aceeaşi lumină
Femeia…
M-a ag
ăţat cu un cârlig din lumea umbrelor,
m-a cur
ăţat de păcate şi mi-a dat un suflet nou.
Ce mi-a cerut? S
ă fiu al ei… Nu am de ales…
Vreau s
ă exist, să mă bucur de lumină, de viaţă, de fericire…
Vreau s
ă iubesc şi vreau să fiu iubit.|
Vreau s
ă fiu mângâiat de şuviţele calde,
sorbit de ochii dulci
şi ucis de buzele fierbinţi…
Vreau s
ă fiu al tău, femeie…|
S
ăţi dau sufletul intai şi-apoi resturile ce-au rămas din mine…
Puterea mea s
ă te apere, iar blândeţea mea să te aline.
Vreau s
ă te iubesc, femeie, chiar de-mi voi pierde nemurirea!
…..SA TE IUBESC…!!!


Lasă un răspuns

